Turist in Romania

25 Iulie 2009

Circuit prin Romania – septembrie 2008


In limita timpului disponibil voi face o serie de articole despre un circuit pe care l-am facut anul trecut prin tara. Probabil ca va trebui sa aveti putina rabdare, intrucat sunt multe de spus, multe poze si amintiri si trebuie sa imi fac ordine intre ele. As dori de asemenea sa pun niste harti pentru trasee, insa probabil va dura pana cand o sa gasesc o harta care sa fie si gratuita si sa imi permita sa afisez traseele si obiectivele.

De asemenea, intrucat ar fi un post mult prea mare daca as scrie totul aici, am preferat sa fac cate un post individual pentru fiecare obiectiv de pe traseu, asadar, dati click pe linkurile din descrierile de mai jos pentru a vedea poze si povestiri mai detaliate.


Ziua 1 – Sambata – 06.09.2008 – 350 km parcursi

Asadar, am plecat intr-o minunata zi de sambata, pe la ora 9:25 din Brasov, prin Poiana Marului, in directia Sibiu (dar n-am ajuns pana in Sibiu), luand-o la stanga in Avrig, pe valea Oltului. Apoi ne-am oprit la Manastirea Cozia si am poposit pe terasa Oltului, unde era liniste si racoare si am mancat. Continuand traseul, ne-am indreptat spre Schitul Ostrov; de aici, prin Ramnicu Valcea, continuand cu Ocnele Mari si cu Baile Govora; mai departe, un pelerinaj pe la Manastirea Dintr-un Lemn, Manastirea Horezu si Manastirea Bistrita, ajungand pe intuneric apoi in localitatea Polovragi (jud. Gorj), unde am si dormit peste noapte.


P.S. multumiri Danei, pentru ca a tinut jurnalul de calatorie

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

